Amazon je pokrenuo novi program koji kupcima direktno plaća informacije o tome što i kako kupuju od konkurentskih prodavača, popunjavanjem kratkih anketa o kupovnim navikama.

Program, koji je internet gigant nazvao Amazon Shopper Panel, zahtjeva od korisnika da svakog mjeseca u aplikaciju dodaju 10 računa konkurentskih prodavača (prehrambene prodavaonice, robne kuće, drogerije i zabavne jedinice poput kina, zabavnih parkova i restorana).
Amazonove prodavaonice poput Whole Foods, Amazon Go, Amazon Four Star i Amazon Books ne spadaju u ovu kategoriju. U slučaju da kupci pošalju račune od konkurentskih trgovaca putem aplikacije aplikaciju ili e-poštom na receipts@panel.amazon.com, dobit će 10 dolara na svoj Amazon račun, a novac je moguće donirati u dobrotvorne svrhe.
Strani mediji, rezimirajući priopćenje za tisak, navode da će Amazon svakog mjeseca pružati kupcima posebne nagrade za svako popunjeno istraživanje. Iz Amazona tvrde da će izbrisati sve osobne (osjetljive) podatke o kupcima iz otpremljenih faktura, posebno o lijekovima na recept, kao i da njihov program ne ugrožava losobne podatke korisnika.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.