FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Nestlé prodaje brandove flaširane vode u SAD-u za 4,3 milijarde eura

Svijet

19.10.2020

Švicarski koncern Nestlé, prema pisanjima stranih medija, prodaje brandove flaširane vode u Sjevernoj Americi, koji uključuju i najpoznatiji proizvod, vodu Pure Life

Prema izvorima bliskim švicarskoj grupi, kompanija postepeno napušta kategoriju flaširane vode, jer im donosi manji profit od očekivanog. Nestlé planira prodati marke Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills i Arrowhead, a vrijednost transakcije bi iznosila oko 5 milijardi USD (4,27 milijardi EUR).

Mark Schneider, generalni direktor Nestlé-a, koji je od dolaska 2017. godine prodao oko 50 brandova, želi pod kontrolom grupacije budu samo premium brendovi poput Perrier i San Pellegrino.

Prodaja nekih brandova vode najavljena je već u lipnju, kada je Schneider nagovijestio da će poslovanje te kategorije biti temeljno pregledano i da namjeravaju usredotočiti se samo na one brandove koji posluju pozitivno, poput vode Acqua Panna.

Zainteresirani za kupovinu ovih brandova su fond Apollo, nizozemska kompanija za flaširanje bezalkoholnih pića Refresco i proizvođači Primo Water i Niagara Bottling.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.