Talijanski diskontni lanac MD povećao je prihode za 16 posto u prvoj polovici 2020. godine, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Iz kompanije poručuju da su cijene u maloprodaji u prosjeku bile niže za 0,5% između siječnja i ožujka, stoga se i kupovina u MD trgovinama povećala. Iz trgovačkog lanca su priopćili da realiziraju svoj investicijski plan u periodu od 2018 do 2021, za što su izdvojili milijardu eura.
U prvoj polovici godine, trgovac je otvorio 10 prodavnica MD-a i još sedam franšiznih trgovina, a do kraja godine očekuje se otvaranje još 15 novih diskontnih objekata.
Prema istraživanju koje je provela agencija Nielsen, MD je postigao peti najbolji rezultat u pogledu rasta u Italiji između rujna 2016. i rujna ove godine (+0,94%). Ispred njih se nalaze samo Gruppo VèGè (+3.46%), Conad (+2.87%), Lidl Italia (+1.65) i Eurospin (+1.12%).
MD ima reputaciju drugog najvećeg diskontera, koji posjeduje 800 prodavaonica i 8 logističkih centara, ima 16% tržišnog udjela, a prošlu godinu su završili s prometom od 2,75 milijardi eura, što je 10% više nego u 2018.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.