Prodaja hrane i pića organske proizvodnje do lipnja ove godine dostigla je rekordnih 3,3 mlrd. eura, a promet u ovoj kategoriji povećan je za 4,4 posto

Ova brojka se odnosi samo na prodaju organske hrane i pića u trgovinskim lancima, a ne na tržnicama, u HoReCa kanalu, u vrtićima, školama i menzama. Također, ovi podaci ne obuhvaćaju organski proizvedenu hranu za izvoz.
Pozitivan skok može se pripisati povećanom interesu za zdravu hranu zbog pandemije koronavirusa, navodi se u izvještaju Instituta za usluge u poljoprivredno-prehrambenom sektoru (ISMEA).
Istraživanje otkriva da je 90% talijanske populacije najmanje tri puta kupovalo organsku hranu tijekom tog perioda. Veliki trgovci povećali su prodaju organske hrane za 5,7 posto do lipnja 2020, dok je kod diskontera u prvim mjesecima ove godine ovo povećanje iznosilo čak 10,7 posto.
Usprkos ohrabrujućim brojkama za „eko“ proizvođače hrane, ova specifična kategorija i dalje čini samo 9 posto ukupnog budžeta koji Talijani troše na hranu i piće. Međutim, treba imati na umu da je u prosjeku organska hrana skuplja za 60%.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.