Poljski trgovački lanac Biedronka, koji je u vlasništvu portugalskog koncerna Jeronimo Martins, produžit će radno vrijeme svojih trgovina kako bi smanjila velike gužve u svojim prodajnim mjestima.

Kako bi izbjegli velike gužve i previše ljudi u objektima u isto vrijeme, 40 trgovina u ovoj poljskoj maloprodaji radit će bez prestanka, a oko 650 trgovina bit će zatvoreno na samo pola sata, tek toliko da se dopune zalihe. Iz sjedišta trgovca su poručili da je već oko 2.600 trgovina Biedronke produžilo svoje radno vrijeme do 23 h.
Ovaj potez predstavlja dio strategije, koju je najjači trgovac u zemlji nazvao Akcia 24 i koja je u funkciji od travnja. Također, u okviru ove akcije u prvom valu pandemije u travnju, tim Biedronka je na ulazu u svoje prtrgovine postavio sva neophodna sredstva za dezinfekciju.
U 21. poljskom gradu, Biedronka je omogućila kupovinu hrane putem Interneta, povezujući se s platformom za dostavu Glovo.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.