Njemačka agencija dpa izvještava da se proizvođači smrznute hrane, posebno proizvođači pića, bilježe ogroman rast prometa smrznutih proizvoda, a kako stvari stoje svjetla budućnost ih očekuje i u narednim mjesecima.

Ova kategorija je već pokazala određeni napredak prošle godine, ali je tijekom pandemije „eksplodirala“ i postigla rekordne rezultate. Usporedbe radi - prije 30 godina prosječan Njemac jeo je tri smrznute pizze godišnje, a 2020. godine, prema Udruženju proizvođača smrznute hrane, taj broj je porastao na 13.
Potrošači kupuju smrznutu hranu za neposrednu potrošnju, ali i za stvaranje zaliha, priopćili su iz njemačke federacije proizvođača ove kategorije.
Isto vrijedi i za Veliku Britaniju - Britanska asocijacija smrznute hrane (BFFF) izvještava da je prodaja u kategoriji porasla za 285 milijuna funti između travnja i lipnja ove godine, a opseg prodaje porastao je za 17,5% između kraja ožujka i sredine lipnja.
Ove brojke nas ne iznenađuju, jer je ovo kategorija s dugim rokom trajanja, dobrom cijenom i širokim spektrom ponuda, priopćili su iz BFFF.
Sličan trend dolazi iz SAD-a. Naime, lanac pizzerija iz Chicaga Home Run Inn priopćio je da njihovih 130 radnika koji rade u proizvodnji, radilo punih sedam dana u tjednu kako bi zadovoljili potrebe tržišta - povećali su proizvodnju tri puta, na 78.000 smrznutih pizza dnevno.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.