U Sarajevu je jučer održan 7. Sarajevo Marketing Summit, koji je okupio marketing struku u BiH, s ciljem apostrofiranja važnosti povezanosti brandova i njihovih marketinških timova, agencija i medija u kriznim i post COVID-19 vremenima.
Tema konferencije bila je Accelerate your marketing after COVID 19, koja je kroz različite kategorije ugroženih industrija, a kroz prizmu marketinškog djelovanja obuhvatila, kako brandove i njihove aktivnosti, tako i kulturne događaje od važnosti za turizam i opstanak kulture u BiH, do mišljenja i djelovanja marketinških agencija i njihovih projekcija i planova za period koji tek slijedi.
Cjelodnevni program bio je posvećen bh. tržištu, s osvrtom na domaće brandove i dobre prakse koje su se prilagođavale novonastaloj situaciji, te se uspješno realizirale i održale opstanak bh. brandova. Također, te primjere mogu i primjeniti i kolege u regiji.
Koliko je važno da pratiti svjetske marketinške trendove, važnije je kako se ti trendovi i promjene prilagođavaju domaćem tržištu, te kako agencije pripremaju brendove za sve zahtjevnije potrebe potrošača.
Također, sudionici su imali priliku čuti kako agencije i brandovi komuniciraju u kriznim vremenima i što se sve promijenilo, tj. kako će mijenjati svoje marketinške planove i prilagođavati uvjetima u 2021.
Govornici na sedmom Sarajevo Marketing Summita bili su marketinški predstavnici domaćih brandova, direktori agencija, obrazovnih ustanova, kulturnih događaja, ali i marketinški eksperti koji su svojim online sudjelovanjem podijelili i neke prakse koje su se pokazale kao efikasne u regiji: Maruša Hrovat (Luna TBWA), Ethem Numić (AS Holding), Jasmin Marić (Olx.ba), Anna Albinsson (Bisnode), Vesna Beganović (Via Media), Vesna Vlašić Jusupović (Mc Cann Sarajevo), Zvezdana Žujo (Communis Sarajevo), Nedžad Tucaković (New Event), Martina Jakešević (Mercator BH), Marina Nevrt (Orbico Beauty), Kenan Hadžić (ESP BH – OPA), Maja Arslanagić (EFSA), Melika Husić (EFSA), Edhem Fočo (AJB DOC), Andrijana Copf (SFF), Nihad Kreševljaković (MESS) i Tomislav Cvitanušić (NGO Marathon Sarajevo).
Tradicionalno, i ove godine, dodijeljena su tri Marketing Superstar priznanja za direktore marketinga domaće, regionalne i internacionalne kompanije. Marketing Superstar priznanja dodjeljuju se direktorima marketinga, za njihove uspjehe, tj. uspjehe kampanja koje su obilježile 2020. godinu. Važno je naglasiti da ovo priznanje dodjeljuje marketing struka u sastavu bh. i regionalnih marketingaša, programskog direktora konferencije, agencije organizatora i svi prethodni Marketing Superstar dobitnici.
Gost iznenađenja koji je uručio dobitnicima ovo prestižno priznanje bio je jedan od najboljih bh. ambasadora, sportaš Džanan Musa, a priznanja su dobile: Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom), Miranda Mladin (Atlantic Grupa) i Ilhana Hodžić (Orbico-Shell).
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.