Jedan od najvećih proizvođača u sektoru robe široke potrošnje, britanski Reckitt Benckiser, prema pisanju stranih medija navodno se priprema za prodaju važnih brandova, koje predstavnici kompanije ne vide kao strateški dio poslovanja.
Među važnim brandovima koje bi koncern sa sjedištem u Sloughu (Engleska) trebao prodati su Veet kreme za depilaciju i linija za borbu protiv mitesera i bubuljica Clearasil. Također, spominje se i prodaja E45 kreme za njegu kože i Scholl proizvoda za njegu stopala.
Ukupna vrijednost ovih brendova, procjenjuje se na oko milijardu funti ili 1,1 milijardu eura. Zbog pandemije, Reckitt bilježi izvanredne rezultate u kategorijama proizvoda za njegu lica i tijela, jer potrošači nisu u mogućnosti posjećivati kozmetičke salone. Također, zabilježeno je povećanje prodaje brandova za čišćenje Lysol i Dettol.
Grupacija vjeruje da će gore spomenuti brandovi biti veoma inzanimljivi prije svega fondovima privatnog kapitala, a prema pisanju magazina ESM, za kupovinu su već zainteresirani Henkel i Beiersdorf.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.