FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Tony’s Chocolonely i Idris Elba u novoj kampanji

Svijet

22.09.2020

Agencija HERC kreirala je prvi manifest za brand čokolade koji želi raditi svoje čokolade 100% bez sudjelovanja robova.

Kompanija Tony’s Chocolonely od samog lansiranja 2005. godine vodi vrlo originalnu kampanju za čokoladu napravljenu bez robova (namjerno rečeno): čokolada ima nejednako podijeljene kockice jer je sama industrija nepošteno podijeljena, a mliječna čokolada je zamotana u “alarmantni” crveni papir.

Ali i danas preko dva milijuna djece ilegalno radi u međunarodnoj industriji kakaa. A to je izuzetno nepošteno!

Iz tog razloga ovaj optimistični brand sa stavom, sada želi ojačati svoje prvobitne ambicije na međunarodnom nivou. Iako svi u Nizozemskoj već znaju za Tony’s Chocolonely (brand je tržišni lider od 2018.godine), u inozemstvu ovaj brand nije toliko poznat. Da, zanimljivi su, i vežu ih uz dobre ciljeve, ali koje točno?

U svijetu koji se ubrzano polarizira i zahtjeva sve više otvorenih gledišta, agencija HERC je kreirala kreativan manifest za brend s britanskim glumcem, režiserom i multi-talentom Idrisom Elbom koji je narator u kampanji, kako bi pokazali za koje stavove se bore: što je nepošteno (i što Tony’s i Idris snažno osuđuju) i što je pošteno, poput dirljive scene u videu: “Djeca se igraju slobodno kao šefovi. Da, pošteno je!”

Izvor: Media-marketing

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.