Vitaminka je nedavno ostvarila prvi direktni izvoz u Japan, a kako kažu iz kompanije uvrštavanje proizvoda na japansko tržište uslijedilo je nakon detaljne studije specifičnosti lokalnog tržišta, konkurencije i prehrambenih navika potrošača u toj zemlji.
Trenutno Vitaminka kontinuirano izvozi u više od 30 zemalja, a širenjem na japansko tržište, koje je jako specifično, sjeverno-makedonski proizvođač želi pojačati svoje prisustvo u inozemstvu.
Izvozimo u mnoge zemlje s različitim kulturnim, dijetetskim navikama i drugačijom strukturom maloprodajne industrije u pogledu koncentracije i formata, ali izvoz u Japan je posebno važan. Ovo tržište se ističe svojom količinom, visokim standardima kvalitete i mnogim različitim i specifičnim prehrambenim navikama. Uspjeli smo im približiti svoje proizvode, rekao je predstavnik kompanije Ljupčo Veleski.
Vitaminka je za početak, za japansko tržište, lansirala svoju marku keksa Caramel, prilagođenu japanskom standardu.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.