0% plastike, 0% aluminija, 100% prirodne arome, 100% biorazgradive - u omiljenoj Julius Meinl kavi od sada možete uživati odgovorno
Od početka masovne proizvodnje plastike 1950-ih godina do danas, procjenjuje se, proizvedeno je 8,3 milijarde tona. Čak 80 posto plastike postalo je otpad. Od toga otpada, svega devet posto je reciklirano. Zna se i da neke vrste plastike traju i više od 500 godina, pa je matematika jasna – plastika je opasna i gotovo neuništiva.
Međunarodno uspješna austrijska obiteljska tvrtka Julius Meinl, sinonim za vrhunsku kavu, u korak sa svjetskim trendovima održivosti i očuvanja prirodnog sklada, predstavila je nove 100% biorazgradive Inspresso kapsule izgrađene od kompostiranog biopolimera dobivenog iz obnovljivih sirovina. Uz sigurnu zaštitu arome zahvaljujući patentiranom poklopcu kapsule imaju i OK COMPOST certifikat što znači da se mogu industrijski kompostirati na temperaturi višoj od 60 °C. Kapsule se raspadnu za 12 tjedana, stvarajući zdrav kompost.
”Želja nam je malim, ali značajnim koracima svijet učiniti boljim mjestom za nas i za buduće generacije. Inspirirajte se našim mješavinama kava u novim biorazgradivim kapsulama i priključite se našim nastojanjima da uljepšamo svijet i sačuvamo planet”, poručuju iz tvrtke Julius Meinl.
Julius Meinl, poznat po kavi vrhunskog okusa i karakteristika, u Inspresso inačici donosi savršenu pripremu u svakoj šalici. Jedinstveni dizajn kapsula i visoka funkcionalnost aparata izvlače sve suptilne note iz ovih izuzetnih mješavina kave. Patentirana zračna barijera u kapsuli održava kavu svježom, a potisak vode od 20 bara osigurava savršenu ekstrakciju i bogatstvo okusa prilikom svakog serviranja.
Inspresso kapsule dostupne su u pet posebnih mješavina: Espresso Crema, Espresso Decaf, Lungo Clasicco, Ristretto Intenso i Lungo Arabica. Kapsule su Nespresso kompatibilne.
Uživajte u kavi odgovorno, jer savršena je kava - samo kada je Zemlja zdrava!
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.