Kraš d.d. nagrađen „Zlatnim ključem“ na 15.konvenciji Hrvatskih izvoznika kao najbolji izvoznik u Kanadu tijekom 2019. godine.
Nagradu je dodijelilo stručno povjerenstvo za dodjelu nagrada „Zlatni ključ“ najboljim izvoznicima, sastavljeno od predstavnika Hrvatskih izvoznika, HBOR-a, HGK, HUP-a, FINA-e, MINGO-a, MINPO-a, MVEP-a, DZS, Carinske uprave, HAMAG-BICRO-a, HRT-a i CRANE.a.
Lider konditorske industrije, Kraš Grupa gotovo polovicu svojih prihoda ostvaruje izvozom robe na sve svjetske kontinente.
Kraš izvozi u pedesetak zemalja, a čak i u ovoj godini, koju je obilježio globalni lock down, otvorena su nova tržišta - Katar i Južni Sudan. Kraš je i u tim okolnostima nastavio s nesmetanim, iako otežanim, izvozom robe na gotovo sve kontinente pa su izvozni prihodi u prvoj polovici godine dosegnuli više od 200 milijuna kuna čime je zadržan udio izvoza u ukupnim prihodima od prodaje.
Lani je Kraš na svjetska tržišta izvezao više od 16 tisuća tona svojih proizvoda i od izvoza ostvario više od 45 posto prihoda od prodaje. Kanada je važno tržište na kojem je Kraš prisutan već dugo. Kanađani naročito vole Kraševe Napolitanke, a proizvod za Kanadu prilagođen je specifičnostima tržišta.
- Dugogodišnje iskustvo Kraša na raznim tržištima na svim kontinentima naučilo nas je da moramo biti inovativni, brzi, prilagodljivi te prije svega sposobni prepoznati specifične želje kupaca. Kraš je čuvar tradicije koji zadržava visoku kvalitetu i slijedi trendove, što prepoznaju kupci diljem svijeta- poručio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Kraša.
U kompaniji ističu da se preferencije kupaca bitno se razlikuju od tržišta do tržišta pa čak i na razini pojedinih država. Tako u Saudijskoj Arabiji potrošači vole Napolitanke prilagođene njihovim ukusima, Japanci su oduševljeni Bajaderom i njenom ambalažom dok su Korejci prepoznali Ki-ki bombone.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.