Vizio, Samsung i drugi jačaju segmente poslovanja u vezi s TV oglašavanjem kako streaming nastavlja rasti.

Krajem prošle godine Vizio Inc. je osnovao novu poslovnu jedinicu koja je započela prodaju nekih reklama koje se pojavljuju dok ljudi streamaju filmove, TV emisije i digitalne video zapise na svojim ekranima.
Kompanija, jedan od najvećih proizvođača televizora u Sjevernoj Americi, želi dobiti dio sve veće količine reklamnih dolara za streamanje video zapisa, a pritom će stvoriti novi, stalni izvor prihoda koji se ne oslanja u potpunosti na prodaju televizora.
Ove godine, oglašavanje će zauzeti većinu prihoda od platforme Vizio, koji će biti udvostručeno iz godine u godinu, piše WSJ. Poslovanje kompanije na platformi također uključuje Vizio-ov prihod od pretplate koji generira platforma, kao i prihod od Inscape-a, segmenta koji se bavi analizom i upravljanjem TV podacima.
Prelazak na streaming videa stvorio je nove mogućnosti za TV proizvođače kao što su Vizio i Samsung Electronics Co. Rast zarade od oglašavanja još uvijek zaostaje u odnosu na rast vremena koje gledatelji provode na streaming uslugama, ali trend rasta je primjetan. Upotrebu streaming platformi dodatno je ubrzala pandemija koronavirusa.
Prema mišljenju stručnjaka, proizvođači još uvijek moraju prijeći dugačak put da bi uhvatili korak s etabliranim igračima za streaming oglase - konkretno, proizvođačima uređaja za streaming Roku Inc. i Amazon.com Inc. (Apple Inc., još jedan veliki streaming TV player, ne prodaje svoje oglase na Apple TV-u.)
Prema mišljenju stručnjaka, TV proizvođači će morati dokazati posvećenost poslovnom području koje im u prošlosti nije bilo poznato.
Izvor: Wall Street Journal
Foto: Pixabay