Preko 170 000 posjetitelja - najveći svjetski sajam hrane i pića, postavlja odlučujući impuls za budućnost
Aktualni trendovi, najnovije inovacije i vizionarski koncepti za hranu budućnosti bili su više nego ikada prije u Anugi od 5. do 9. listopada 2019. Najveći svjetski sajam hrane i pića pokazao je još jednom da je br. 1 globalni događaj. Sa preko 170.000 posjetitelja trgovine (plus tri posto u odnosu na 2017.) iz 201 zemlje i oko 7.500 izlagača (7.705 u 2017.) iz 106 zemalja, sajam je postavio nove rekorde. Udio stranih izlagača bio je gotovo 90 posto, a udio stranih posjetitelja 75 posto. Izlagači iz cijelog svijeta predstavili su cjelokupan spektar globalnih proizvoda na deset sajmova pod jednim krovom. "Kontinuirani rast broja posjetitelja i izlagača potvrđuje odličnu međunarodnu reputaciju Anuge kao najvažnije poslovne platforme u industriji. Ovaj rekordan rezultat znači da nastavljamo pisati priču o uspjehu Anuge u njenoj stotoj obljetnici. Nema drugog događaja okuplja ponudu i potražnju tako učinkovito na tako visokoj razini kvalitete kao ovdje u Kölnu. No, Anuga 2019 je funkciju prozora u budućnost ispunio jače nego ikad. Ovdje su razgovarane i strateške odluke za cijelu prehrambenu industriju, predstavljena su i nova rješenja i koncepti za velike izazove globalne prehrambene industrije ", izjavio je Gerald Böse, predsjednik i izvršni direktor Koelnmesse GmbH.
Paragvajska ministrica trgovine i industrije Liz Cramer održala je uvodni govor za zemlju partnera. Posebno je bila oduševljena prijateljskim prijemom na sajmu i velikim zanimanjem posjetitelja trgovine u svojoj zemlji: "U Paragvaju smo uvjereni da je slobodna i poštena svjetska trgovina izvor daljnjeg razvoja i da može dovesti do učinkovitije korištenje globalno dostupnih resursa. Naši izlagači iz prehrambene industrije koji su sudjelovali u Anugi izvještavaju o velikom broju sastanaka s potencijalnim partnerima i očekuju na taj način sve veću potražnju hrane iz Paragvaja. , naučili smo mnogo o očekivanjima današnjih potrošača na sajmu. Uvjeren sam da će, uslijed izvrsnog ishoda našeg sudjelovanja u ovoj godini, Anuga i dalje biti najvažniji događaj za razvoj paragvajske hrane sektor u narednim godinama, sa značajnim prisustvom kompanija i predstavnika iz javnog sektora naše zemlje. "
Friedhelm Dornseifer, predsjednik Njemačke udruge trgovine maloprodajnim namirnicama (BVLH), također je bio vrlo zadovoljan: "Anuga je još jednom uspjela na impresivan način predstaviti raznolikost prehrambene industrije. Time je i sajam uspio povezati. buduće teme industrije s trenutnom političkom raspravom o utjecaju proizvodnje, prerade i stavljanja hrane na okoliš i klimatske promjene. Anuga se u svojoj stotogodišnjici predstavlja kao izuzetno aktualna i dobro opremljena za budućnost Izazovi Unatoč velikoj važnosti društvene odgovornosti i održivosti koja ide uporedo s proizvodnjom i prodajom hrane, Anuga 2019 je svojom širokom raznolikošću novih proizvoda impresivno pokazao da je cijenjenje hrane prije svega pitanje ukusa. Nude proizvode koji udovoljavaju etičkim potrebama potrošača koji im također pružaju najveći mogući stupanj uživanja veliki je izazov za proizvođače i distributere hrane. U ovom je sektoru jaka konkurencija. Oni snose poduzetnički rizik i stoga zaslužuju veću političku potporu za usklađivanje održivosti, profitabilnosti i zahtjeva kupaca. "
Christoph Minhoff, izvršni direktor Federacije njemačke industrije hrane i pića (BVE), također je izvukao pozitivno stanje. "Kao najveći i najvažniji sajam hrane i pića na svijetu, Anuga nije samo platforma za izvozne proizvode njemačke prehrambene industrije, već je i vodeći svjetski sajam inovacija i trendova na tržištu hrane. Mi smo više inovativno od bilo koje druge grane industrije: Svake godine preko 40.000 novih proizvoda predstavi se na tržište samo u Njemačkoj. Njemački proizvođači hrane još su ove godine uspjeli impresivno pokazati da već danas mogu dati odgovore o tome kako ide budućnost Ovdje se trendovi poput "zdrave i održive hrane" ne samo dodatno uspostavljaju, održivost zapravo poprima novu dimenziju među prehrambenim proizvodima. Ako političari žele podržati industriju ovim razvojem, oni moraju riješiti postojeću, sukobljavajuću ciljevi između smanjenja pakiranja, borbe protiv otpada hrane i sigurnosti hrane umjesto diktiranja sporazuma. "
Guido Zöllick, predsjednik Njemačke udruge DEHOGA, nastavio je: "U vremenima koja su uzbudljiva i izazovna za posao s hranom, Anuga 2019 uvjerila se jedinstvenom mješavinom izlagača, vrijednim informacijama iz prve ruke, uzbudljivim analizama trendova iz cijelog svijeta. i opsežan program događaja o aktualnim temama vezanim za industriju. Istinska dodana vrijednost za poduzetnički uspjeh danas i sutra za snažnu industriju s godišnjim neto prometom od gotovo 90 milijardi eura. Tržište prehrambenih proizvoda DEHOGA ponovno je bilo središnji sastanak bod za vlasnike restorana s poznatim restoranima i srednjih ugostiteljskih tvrtki iz Njemačke i Europe. Istaknuta industrija dodatno je uključivala premijeru dehogadigitalday-a, 29. profesionalnog foruma za usluge prehrane kao i početni signal za natjecanje „Poštovani! Najbolji njemački dječji jelovnici "zajedno s federalnom ministricom hrane, Julijom Klöckner. Uspješan ishod sajma još je jedan dokaz velikog značaja i velike privlačnosti Anuga za ugostiteljstvo".
Najbolji kupci
Izlagači su bili posebno impresionirani kvalitetom posjetitelja. Na sajmu u Kelnu sudjeluju bezbrojni kupci s visokom stručnošću odlučivanja iz trgovine i prehrambenih usluga. Zastupljeni su svi važni igrači TOP 10 trgovaca hranom na svijetu i TOP 12 iz Njemačke. To su između ostalih Walmart, Costco Veleprodaja, The Kroger Co., Metro AG, Walgreens Boots Alliance, Inc., Edeka, Rewe Group, Penny, Lidl i Kaufland (Schwarz Group). Prisutni su i važni mrežni zastupnici poput Amazona, LSG Group, E.Leclerc, Mercadona, Migros i SPC Grupe. U pogledu broja trgovinskih posjetitelja, porast za Europu posebno je zabilježen iz Velike Britanije, Nizozemske, Poljske i Ukrajine. Značajna povećanja iz neeuropskih zemalja najvećim dijelom zabilježena su iz Brazila, Japana, SAD-a i Rusije.
Više nego samo posao
Anuga nije samo vrata u svjetski svijet hrane i pića. Uz raznovrstan događaj i kongresni program ili posebne događaje poput Anuga Horizon 2050, ove je godine sajam dodatno postavio nove impulse za prehrambenu industriju sutra više nego ikad prije. Kongresni trio NEWTRITION X, Kongres E-Grocery @ Anuga i Innovation Food Conference (iFood) s vrhunskim međunarodnim govornicima ponudili su opsežnu bazu novih informacija o trendovima, tržišnim mogućnostima, novim tehnologijama i digitalizaciji industrije. Nadalje, kao pružatelj znanja i stručnosti, Anuga je predstavila nove i trendove koji su u tijeku. Oni uključuju, na primjer, biljne zamjenske proizvode na bazi biljaka, alternativne proteinske proizvode na bazi graška, fava graha ili insekata i novo interpretirane inačice proizvoda od konoplje. Pored toga, teme poput free-from, praktičnost, vegan, bio, halal i košer također su igrale važnu ulogu.
Anuga u brojkama:
7.590 tvrtki iz 106 zemalja sudjelovalo je u Anugi 2019. na izložbenom prostoru površine 284.000 m². Među njima je bilo 738 izlagača iz Njemačke i 6.852 izlagača iz inozemstva. Udio stranih izlagača bio je 90 posto. Preko 170 000 trgovinskih posjetitelja iz 201 zemlje prisustvovalo je Anugi 2019., strani udio je iznosio 75 posto.
Sljedeća Anuga održat će se od 9. do 13. listopada 2021. godine.
Koelnmesse - Globalna kompetencija u hrani i FoodTec-u:
Koelnmesse je međunarodni lider u organizaciji sajmova hrane i događanja u vezi s preradom hrane i pića. Sajmovi poput Anuga, ISM i Anuga FoodTec etablirani su svjetski lideri. Koelnmesse ne samo da organizira sajmove hrane u Kelnu u Njemačkoj, već i na daljnja tržišta širom svijeta, na primjer, u Brazilu, Kini, Kolumbiji, Indiji, Italiji, Japanu, Tajlandu, Sjedinjenim Državama i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, koja imaju različite žarišta i sadržaje. Te globalne aktivnosti omogućuju nam da kupcima ponudimo mrežu događaja koja zauzvrat omogućuju pristup različitim tržištima i tako stvaraju osnovu za održivo i stabilno međunarodno poslovanje.
Daljnje informacije dostupne su na: http://www.global-competence.net/food/