Španjolski proizvođač pića Pascual najavio je planove za uvođenje održivog čepa, izrađenog od šećerne trske, na svu svoju ambalažu u obliku cigle, u skladu sa smjernicama Europskog parlamenta o kružnom gospodarstvu i smanjenju upotrebe plastike.
Pascual je rekao da će njegov asortiman mlijeka, Leche Pascual, biti prvi brend koji će ovog prosinca usvojiti ovaj format, za cijele, poluobrane i obrane vrste. Osim toga, Pascualovi novi čepovi pričvršćeni su na pakiranje, što omogućuje veću mogućnost recikliranja, dok je šećerna trska obnovljivi materijal koji pomaže u jačanju održivih ambicija tvrtke.
Proizvođač je dodao da će s vremenom uvesti ovaj format drugim robnim markama, kao što je robna marka vode Bezoya, asortiman sokova Bifrutas i Essential te marka biljnih pića Vivesoy. Osim toga, robna marka Bezoya će sadržavati 25% reciklirane plastike u svojoj ambalaži, u skladu sa smjernicama Europskog parlamenta za PET boce i brikete koji su uglavnom izrađeni od polietilen tereftalata.
Marka vode također je lansirala slavinu za ugostiteljstvo, automatske dispenzere vode, uslugu dostave na kućnu adresu i format "vreća u kutiji" - koji koristi 60% manje plastike za svaku litru.
S druge strane, Tetra Brik ambalaža za bifrute sadrži 77% obnovljivih materijala, s kartonom koji je certificirao Forest Stewardship Council.
Leche Pascual također je prošle godine lansirao bocu napravljenu od šećerne trske i napravljenu od 28% biljne smole, zajedno s pakiranjem u obliku cigle napravljenim od 89% biljnih materijala.
izvor: INB2B Media
foto: Pascual