Alexandre Bompard, izvršni direktor Carrefoura, najavio je planove tvrtke za sljedeće tri godine. Između ostalog, tvrtka će proširiti svoje bannere s popustima.
Prvi je Supeco, meki banner s popustom koji je nastao u Španjolskoj, a sada je prisutan iu Italiji, Poljskoj i Rumunjskoj. Planirano je da se banner proširi sa 120 današnjih trgovina na 200+ trgovina do 2026. godine, posebno u Španjolskoj.
U planu je i širenje Atacadaoa, vrlo popularnog diskontnog lanca u Brazilu. Mreža trgovina će rasti za dvadeset do trideset trgovina godišnje kako bi do 2026. godine dosegla brojku od 470. Carrefour će ovaj banner donijeti u Francusku u jesen 2023. godine. Atacadao trgovine ne izgledaju kao obični supermarketi, već kao velika skladišta s osnovnim robama.
Proizvodi se prodaju na paletama, u kutijama ili na metalnim policama, a SKU-ova je manje, oko 9000. Format se oslanja na masovnost, a ne na dubinu raspona. Što više kupujete na veliko, cijena je niža, između 10 i 15 posto niža nego u drugim trgovinama. Lanac radi sa svakodnevno niskim cijenama tako da nema promotivnih artikala.
Među Carrefourovim planovima je i cilj da svoje robne marke stavi u središte svog komercijalnog modela. Cilj je povećati udio privatnih robnih marki u hrani s 33 na 40 posto, au neprehrambenim proizvodima do 2026. godine udio privatnih robnih marki sa sadašnjih 32 posto povećati na 50 posto stalnog asortimana.
izvor: INB2B Media
foto: Carrefour