Gordon Ramsay postao je novo lice Triscuit keksa, brenda u vlasništvu Mondelēz Internationala
Ramsay će promovirati Triscuit Biscuits u najnovijoj Mondelēzovoj kampanji pod nazivom "Unapologetically Wholesome", ekskluzivno izvještava Marketing Dive.
Integrirana reklamna kampanja pod istim nazivom bit će objavljena 2023. godine, a potrošači i obožavatelji popularnog šefa moći će ovih dana vidjeti teaser na društvenim mrežama.
Oglas se oslanja na vatrenu osobnost kuhara, uspoređujući ga s teksturom biskvita Triscuit - hrskavog izvana, mekanog iznutra, rekli su iz tvrtke.
Kampanja je rođena iz uvida da potrošači moraju igrati mnoge uloge kako bi ispunili svakodnevna očekivanja, u kojima čeznemo za hranjivim trenucima koji nam omogućuju da prigrlimo sve ono što jesmo – čak i nesofisticirane strane, rekla je Caitlin Schell, viša voditeljica brenda Triscuit u izjavi.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Triscuit