Kompanija je priopćila kako joj je prodaja porasla za 24,5% u četiri tjedna do 25. prosinca u usporedbi s prethodnom godinom, odražavajući potragu potrošača za uštedom u vrijeme kada su svi pod pritiskom krize troškova života
Lidl je rekao da je više od 1,3 milijuna kupaca kupovalo u njegovim trgovinama u tjednu prije Božića.
Pozivajući se na podatke koje je objavio Kantar, Lidl je rekao da su kupci potrošili 62,8 milijuna funti (76,4 milijuna dolara) u razdoblju od četiri tjedna - gotovo tri puta više nego prošle godine.
Vjerujemo da će se ovaj trend nastaviti tek 2023. godine, rekao je glavni izvršni direktor Lidla GB Ryan McDonnell.
Lidl GB, dio njemačke maloprodajne grupe Schwarz, istaknuo je snažnu prodaju božićnog povrća, koje se prodaje za 19 penija po pakiranju, kao i božićnih pudinga, prošeka i sira.
Trgujući u više od 950 trgovina, tvrtka je trenutno šesti najveći lanac supermarketa u Ujedinjenom Kraljevstvu s tržišnim udjelom od 7,2%.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl