Neovisna tvrtka Global Brands objavila je akviziciju tri brenda alkohola od Molson Coors Beverage Company
Prema tvrtki, akvizicija marki Hooch, Hooper's i Reef dat će globalnim markama slobodu da ih razvijaju na način koji je u skladu s vizijom tvrtke. Robne marke – koje proizvodi i distribuira Global Brands prema licenci Molson Coorsa od 2012. – sada će činiti dio njegovog portfelja.
Uzbuđeni smo što vidimo napredak koji je Global Brands napravio u razvoju ovih marki tijekom posljednjeg desetljeća i radujemo se kontinuiranom uspjehu i rastu Reefa, Hooper'sa i Hoocha. Napredujući kao tim, naš fokus će i dalje biti na odabranom portfelju ključnih međunarodnih robnih marki kao što su Coors, Staropramen, Carling, Madri Exceptional i Blue Moon, rekao je Nino Benetta, izvršni direktor Molson Coors Export and License EMEA & APAC.
To će nam dati priliku za daljnje ulaganje u robne marke uz dodatnu sigurnost držanja kapitala. Ovaj će ugovor ojačati poziciju Global Brandsa kao vodećeg neovisnog proizvođača RTD marki u Ujedinjenom Kraljevstvu. Imamo mnogo ideja za inovacije i veselimo se što ćemo ih uskoro podijeliti s trgovcima i potrošačima. Uživali smo u fantastičnoj podršci s Molson Coorsom tijekom godina i veselimo se nastavku bliske suradnje, rekao je Steve Perez, predsjednik i osnivač Global Brands.
Uvjeti ugovora nisu objavljeni.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Hooch