U Halleu (Belgija), Colruyt testira novu tehnologiju za poboljšanje iskustva kupnje: trgovac projicira promocije i fotografije na podu trgovine kako bi inspirirao kupce i povećao prodaju
Poboljšanje iskustva kupnje
U svom supermarketu u Halleu, u blizini svog sjedišta, Colruyt će ove godine testirati nekoliko inovacija koje će podići iskustvo kupnje na višu razinu. Prvi projekt već je predstavljen kupcima tijekom prošle blagdanske sezone: u raznim odjelima trgovac projicira promocije na podu trgovine kako bi inspirirao kupce.
Na odjelu šampanjca, na primjer, Colruyt je projicirao promociju, nudeći kupcima popust od 30% pri kupnji tri boce vina Marquis de Villon. Ispred blagajni projekcija je podsjetila kupce da na svoj pametni telefon instaliraju aplikaciju Xtra koja će zamijeniti Xtra karticu. U sezonskom odjelu prikazane su fotografije s božićnim motivima.
Mjerenje i ocjenjivanje
"Ne samo da je to svjež, inovativan način 'aktivacije u trgovini', već je i vrlo jednostavan: zahtijeva samo svjetlo, nikakav drugi materijal", kaže Jo Willemyns, COO Retail. “I nemamo nikakvih oštećenja niti nam treba naknadno čišćenje. U trenutnom pilot postavu, počeli smo vrlo jednostavno, ali s vremenom ova tehnologija može biti mnogo sofisticiranija."
Ovo je inicijalni test, s faktorima kao što su položaj, izbor projektora i svjetline koji će se detaljnije razmatrati u nadolazećim tjednima. Colruyt će mjeriti povećava li prodaja promocija, proizvoda ili asortimana. Nakon toga slijedi anketa kupaca, a evaluacija je planirana krajem siječnja.