Od 18. siječnja do petka 28. travnja – 100 dana – 100 proizvoda privatne robne marke na policama Carrefoura neće poskupljivati, objavio je francuski lanac supermarketa u priopćenju za javnost
Ova kampanja dio je veće kampanje "Actions Pouvoir D'achat" koja uključuje i druge promocije, poput mogućnosti kupnje stotina proizvoda za manje od 1 eura.
Inicijativa ima za cilj pružiti olakšanje ljudima koji se bore s krizom troškova života i omogućiti kupcima da nastave svoje dnevne aktivnosti bez ograničenja, navodi se u priopćenju trgovca.
Neki proizvodi iz prethodnog izdanja ove akcije ostali su na popisu 100 odabranih proizvoda, dok su novi artikli razno voće, povrće, kruh i proizvodi za osobnu njegu.
Aurélie Gerth, glasnogovornica lanca, priznala je da su neki artikli možda poskupjeli između dvije promocije.
Trudimo se jamčiti najnižu cijenu za kupce, ali ako su dobavljači prisiljeni povećati cijene, mi moramo slijediti taj primjer. Istovremeno, Carrefour pokreće shemu u kojoj kupci mogu kupiti pet komada voća i povrća za manje od 1 eura, kao dio konkretne akcije jačanja kupovne moći potrošača uz poticanje zdrave prehrane, rekla je Gerth.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carrefour