Sve više globalnih potrošača prihvatit će prehranu koja se temelji na izbjegavanju i umjerenom konzumiranju mesa u sljedećih dvanaest mjeseci, prema istraživanju FMCG Gurusa
Kada su potrošače upitali zašto ne jedu meso redovito, 80% je reklo da je to zbog brige za okoliš, dok je 74% potrošača reklo da povezuju manju konzumaciju mesa sa zdravijom hranom, pokazuju podaci FMCG Gurusa.
FMCG Gurui tvrde da je koncept fleksitarijanizma prerastao iz niše u glavni prehrambeni način života. Fleksitarijanci se definiraju kao oni koji konzumiraju polu-vegetarijansku prehranu koja povremeno uključuje životinjske proizvode.
Iako se motivacija za smanjenje unosa mesa razlikuje među različitim skupinama potrošača, istraživanja pokazuju da se glavni razlozi odnose na zabrinutost za zdravlje i održivost.
Istraživanja pokazuju da potrošači koji se mijenjaju između pravih mliječnih i nemliječnih proizvoda to čine na temelju čimbenika kao što su doba dana, mjesto konzumiranja ili važnost zdravlja pri odabiru proizvoda.
FMCG Gurus vjeruje da, bez obzira na razloge za variranje između dvije vrste proizvoda, tendencija da se to učini znači da je vrlo važno vidjeti da mliječni nadomjesci ponavljaju iskustvo jedenja i pijenja pravih mliječnih proizvoda.
izvor: INB2B Media
foto: unsplash/LikeMeat