Tvrtka će tijekom tri dana u siječnju pokrenuti promotivne ponude gdje će potrošači moći iskusiti novu ponudu trgovca pod nazivom Flourish
Drive-through će biti otvoren tijekom noći 25., 26. i 27. siječnja i služit će ograničen izbor toplih i hladnih jela, grickalica i pića iz asortimana Flourish koji je prvi put lansiran ovog mjeseca.
Kampanja je prvenstveno usmjerena na radnike u trećoj smjeni, koji, prema istraživanju trgovca, nemaju pristup zdravoj hrani u onoj mjeri u kojoj bi trebali.
Istraživanje trgovca na malo pokazuje da radnici u noćnoj smjeni imaju problema s pristupom zdravim obrocima, a čak 16% njih kaže da ne jedu voće i povrće nekoliko radnih tjedana.
Nadamo se da će naš novi asortiman Flourish pomoći u rješavanju ovog problema, a privremena postaja nudi potrošačima priliku da besplatno isprobaju hranjive opcije. Flourish je razvijen kao pozitivan pristup zdravlju, kreiran u suradnji s kuharima i nutricionistima. Asortiman se odnosi na ukusnu hranu sa zdravim sastojcima koji podržavaju uravnoteženu prehranu, rekla je Claire Hughes, direktorica proizvoda i inovacija tvrtke Sainsbury.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Sainsbury's