Kako bi proslavili vladavinu zeca, Studio Hornet udružio se s agencijom Ogilvy Shanghai za drugu uzastopnu lunarnu novu godinu kako bi isporučili kampanju za Coca-Colu.
Kampanju je režirao Yves Geleyn u suradnji s brojnim svjetski poznatim umjetnicima, uključujući i dizajnera animiranih likova Petera de Sèvea.
Pod nazivom Celebrating together is magic, animirani video govori o obitelji zečeva koji prevladaju svoje razlike i ujedine se za blagdanski obrok.
Kampanja uključuje i ograničenu seriju posebno dizajniranih pakiranja za doček lunarne Nove godine. U posebnom pakiranju nalazi se i QR kod koji kupci mogu skenirati, a koji će ih odvesti u virtualni svijet zečeva iz videa i omogućiti im da ih dožive u 3D-u.
Za Godinu zeca željeli smo prepoznati generacijske razlike i promjene u ritualima slavlja te potaknuti obitelji diljem regije da ponovno otkriju značenje tradicije. Ovogodišnja kampanja nastavlja utjelovljivati našu filozofiju "Prava magija", slaveći izvanredne trenutke povezanosti koji se događaju kada se okupimo unatoč našim razlikama i stvaramo nove zajedničke rituale, rekla je Charlotte Sng, kreativna direktorica Coca-Cole Kina i Mongolija.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Coca-Cola