SC 1
OPEL

Azija: Coca-Cola slavi kinesku Novu godinu

Svijet

30.01.2023

Kako bi proslavili vladavinu zeca, Studio Hornet udružio se s agencijom Ogilvy Shanghai za drugu uzastopnu lunarnu novu godinu kako bi isporučili kampanju za Coca-Colu.

Kampanju je režirao Yves Geleyn u suradnji s brojnim svjetski poznatim umjetnicima, uključujući i dizajnera animiranih likova Petera de Sèvea.

Pod nazivom Celebrating together is magic, animirani video govori o obitelji zečeva koji prevladaju svoje razlike i ujedine se za blagdanski obrok.

Kampanja uključuje i ograničenu seriju posebno dizajniranih pakiranja za doček lunarne Nove godine. U posebnom pakiranju nalazi se i QR kod koji kupci mogu skenirati, a koji će ih odvesti u virtualni svijet zečeva iz videa i omogućiti im da ih dožive u 3D-u.

Za Godinu zeca željeli smo prepoznati generacijske razlike i promjene u ritualima slavlja te potaknuti obitelji diljem regije da ponovno otkriju značenje tradicije. Ovogodišnja kampanja nastavlja utjelovljivati ​​našu filozofiju "Prava magija", slaveći izvanredne trenutke povezanosti koji se događaju kada se okupimo unatoč našim razlikama i stvaramo nove zajedničke rituale, rekla je Charlotte Sng, kreativna direktorica Coca-Cole Kina i Mongolija.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: Coca-Cola