Nakon dvije godine na vrhu, Amazon je prepustio prvo mjesto H-E-B-u u šestom godišnjem Indeksu preferencija maloprodaje (RPI), opsežnoj studiji koja ispituje tržište prehrambenih proizvoda u SAD-u vrijedno otprilike 1 trilijun dolara.
Tri godine nakon pandemije, H-E-B je vratio vodeću poziciju od Amazona, a Costco ga je slijedio na drugom mjestu. Amazon je pao na treće mjesto, dok je Wegmans treću godinu zaredom zauzeo četvrto mjesto.
Ostalih 11 trgovaca na malo s najvišim ukupnim indeksom preferencija kupaca bili su 5) Sam's Club, 6) Market Basket, 7) Amazon Fresh, 8) Trader Joe's, 9) Winco, 10) BJ's Wholesale, 11) Target, 12) Aldi, 13 ) ShopRite, 14) Walmart Neighborhood Market i 15) Walmart.
Dunnhumby RPI uključuje 63 najveća trgovca u industriji koji prodaju svakodnevnu hranu i neprehrambene artikle za kućanstvo. Financijski podaci korišteni u modelu Dunnhumby dolaze iz Edge by Ascential, a podaci o percepciji kupaca dobiveni su iz Dunnhumbyjeve godišnje ankete na 10.000 američkih kupaca prehrambenih proizvoda. Na temelju Dunnhumbyjeve analize 30.000 potrošača anketiranih između listopada 2021. i studenog 2022., postoji pet pokretača ponude vrijednosti: cijena, promocije i nagrade; brzina i udobnost; kvaliteta; digitalnost; i operacije.
izvor: INB2B Media
foto: logo H-E-B