Južna Koreja postala je prva u svijetu po prodaji luksuzne robe
Prema podacima financijske kompanije Morgan Stanley, luksuzna potrošnja u ovoj zemlji prošle je godine porasla za 24 posto na 15,4 milijarde eura, što je 300 eura po stanovniku.
To je puno više nego u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama (SAD). U Kini je to 46 eura po stanovniku, au Americi 234 eura po stanovniku, prenosi Capital.ba.
Razlozi velike potražnje za luksuzom su brojni, među njima i rast kupovne moći, ali i želja za iskazivanjem društvenog statusa.
U Južnoj Koreji je društveno prihvatljivo pokazivati bogatstvo. Prema istraživanju konzultantske kuće McKinsey, samo 22% Korejanaca smatra da je financijska rastrošnost u luksuzu nešto loše, dok 45% Japanaca i 38% Kineza dijeli isto mišljenje.
Luksuzno tržište Južne Koreje posljednjih je godina u stalnom porastu, a pandemija koronavirusa pridonijela je tom rastu. Budući da su se mnogi odlučili kupovati putem interneta, kupnja luksuznih robnih marki putem interneta značajno je porasla.
Talijanski modni brend Moncler objavio je da su mu se prihodi u Južnoj Koreji udvostručili u drugom kvartalu prošle godine u odnosu na 2020. godinu.
Švicarska grupa Richemont, koja posjeduje brendove Cartier i Van Cleef & Arpels, također je značajno povećala prodaju u toj azijskoj zemlji.
Luksuzni brendovi također koriste korejsku veliku industriju zabave za povećanje prodaje.
izvor: INB2B Media
foto: unsplash/Edgar Soto