Mars Chocolate Drinks and Treats transformirao je svoju popularnu marku žvakaćih guma u sladoled
Brend Hubba nedavno je doživio ponovni porast popularnosti, privlačeći širok raspon potrošača. Na tržištu slatkiša i žvakaćih guma, vidjeli smo da je Generacija Z navedena kao katalizator koji stoji iza 16% rasta u odnosu na prethodnu godinu. Ali s Hubba Bubbom, također imamo dodatnu korist od nostalgije za brendom milenijalaca, rekla je Michelle Frost, izvršna direktorica Mars Chocolate Drinks and Treats.
Tvrtka je prethodno poduzela isti korak s markama Skittles i Starburst, pružajući potrošačima poznate okuse u obliku smrznute poslastice.
Nakon uspješnog lansiranja Skittles Stixa i Starburst Ice Lollxa 2022., uvođenje Hubba Bubba u naš brendirani asortiman sladoleda uzbudljiv je potez za 2023. i nadamo se da ćemo dodati zabavu i uzbuđenje u zamrzivače diljem zemlje, dodao je Frost.
Sladoled će biti dostupan u svim trgovinama diljem Ujedinjenog Kraljevstva, dok će paket od 4 komada biti dostupan samo u supermarketima na Islandu, priopćio je Mars.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Mars