Španjolski lanac supermarketa Eroski lansirao je svoj prvi asortiman vlastite robne marke namijenjen veganima, vegetarijancima i fleksitarijancima
Linija Eroski Veggie isprva je lansirana s oko 20 proizvoda, uključujući falafel, tofu, humus i nekoliko biljnih mlijeka.
Dostupne su i mesne alternative kao što su hamburgeri i pileća krilca, kao i gotova jela kao što su lazanje, španjolski omlet i rižoto.
Očekuje se da će kasnije tijekom godine biti dodano još biljnih proizvoda.
Asortiman nosi V-Label certifikat koji potvrđuje da proizvodi ne sadrže životinjske bjelančevine, a neki proizvodi su i certificirani kao organski prema EU Euroleafu.
Prema tvrtki, 44% Španjolaca kupuje vegetarijanske proizvode, dok 7,8% starijih od 18 godina kaže da jedu biljnu prehranu.
Španjolska također postaje značajan igrač kada su u pitanju alternativne inovacije proteina, a prošle je godine proglašena jednom od deset europskih nacija s najboljom hranom.
Naša predanost zdravlju i održivosti pokazuje da nastojimo proširiti raznolikost naše ponude kako bi potrošači mogli pronaći sve što im je potrebno za prehranu u našim trgovinama, rekao je Alejandro Martínez Berriochoa, direktor zdravlja i održivosti u Eroski.
Izvor: INB2B Media
Foto: Eroski