Danski proizvođač piva izvijestio je o porastu prihoda od 16,9% u svojim rezultatima za cijelu godinu i rekao da je njegov prihod po litri prodanog piva porastao za 9% u 2022. godini
U međuvremenu, pivovara je objavila organski rast operativne dobiti od 12,2%, čemu su najviše pridonijeli Azija i oporavak trgovine u zapadnoj Europi. Međutim, Carlsberg je upozorio da bi povećanje cijena ove godine moglo utjecati na potrošnju piva na nekim od njegovih tržišta, posebice u Europi.
2023. bit će još jedna godina puna izazova, ali tvrtka je strateški, organizacijski i financijski jaka, rekao je izvršni direktor Carlsberg grupe Cees't Hart.
Tvrtka je također objavila da kupuje svog partnera u Indiji i Nepalu, očekujući da će kupiti oko 33% udjela za 744 milijuna dolara.
U međuvremenu, pivovara očekuje da će pronaći kupca za svoje ruske operacije i potpisati ugovor do lipnja, navodi Reuters. Međutim, tvrtka traži mogućnost otkupa poslovanja u budućnosti.
Za sada odlazimo iz Rusije, ali ne isključujemo mogućnost povratka. Ne vidim scenarij u kojem ćemo se vratiti u sljedećih deset godina i puno će se stvari morati promijeniti prije nego što razmišljamo o povratku u Rusiju, rekao je Hart.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carlsberg