Francuska trgovačka zadruga Système U lansirala je košaricu od 150 proizvoda po nabavnoj cijeni u svojih 1670 trgovina.
Ovih 150 proizvoda privatne robne marke po nabavnoj cijeni dostupni su u trgovinama Hyper U i Système U i uključuju brašno, tjesteninu, majonezu, ulje, kavu, med, tunu ili jogurt, mlijeko, kruh i hamburgere.
Francuska vlada razgovara s trgovcima o mogućnosti uvođenja antiinflatorne košarice od oko 50 referenci koja bi trebala biti objavljena 1. ožujka i trajati tri mjeseca.
Košarica će sadržavati prehrambene i neprehrambene proizvode, svježe i smrznute proizvode, namirnice, kao i sredstva za čišćenje i higijenu.
Izvršni direktor Système U Dominique Schelcher rekao je da trgovac nije napustio pregovarački stol s vladom, ali želi odmah poduzeti mjere jer je došlo do izvanrednog stanja kupovne moći, a 1. ožujka je još daleko.
Francuska ministrica trgovine Olivia Grégoire pozdravila je inicijativu Système U, rekavši da ide u smjeru vladinog projekta košarice svakodnevnih potrepština po najboljoj cijeni.
Lidl je već najavio da će slijediti primjer Système U, dok ostali distributeri sumnjaju u korisnost takve inicijative.
S obzirom na to da je inflacija ponovno na prvom mjestu zabrinutosti, francuski maloprodajni sektor mješovitom robom pojačava inicijative, poput ograničenja cijena, s ciljem privlačenja ili zadržavanja kupaca suočenih s inflacijom hrane od 13,2%.
Gotovo dvije godine trgovine Système U svaki tjedan prodaju četiri vrste voća i povrća po nabavnoj cijeni.
Osim toga, posljednjih mjeseci su pojačali promotivne ponude i pogodnosti svoje kartice vjernosti, nastojeći smanjiti pritisak na kupovnu moć kućanstava i ograničiti utjecaj inflacije na njihovu potrošnju.
izvor: INB2B Media
foto: pixabay