PepsiCo je izvijestio o rastu neto dobiti od 8,7% u svojim rezultatima za 2022.
Vlasnik robnih marki kao što su Doritos, SodaStream i Lay's vidio je rast neto prodaje od 10,9% na 28 milijardi dolara u četvrtom tromjesečju, s rastom organskih prihoda od 14,6%.
Neto prihod diva hrane i pića u četvrtom tromjesečju iznosio je 518 milijuna dolara, što je pad u odnosu na 1,32 milijarde dolara godinu ranije.
Operativna dobit PepsiCo Beveragesa u Sjevernoj Americi porasla je za 122%, odražavajući dobitak od 3 milijarde dolara povezan s prodajom Tropicane, Naked i drugih marki sokova.
PepsiCoov odjel za Latinsku Ameriku zabilježio je povećanje neto dobiti od 21% u četvrtom tromjesečju. Neto prihod za jedinicu Afrike, Bliskog istoka i južne Azije porastao je za 4%, a u regiji Azije i Pacifika, Australije i Novog Zelanda i Kine prihod je porastao za 2%.
Europa je zabilježila pad neto prihoda od 2% i pad operativne dobiti od 420% zbog velikog povećanja operativnih troškova.
Naši rezultati pokazuju da ulaganja koja smo napravili u naše ljude, brendove, portfelj, lanac vrijednosti i sustave izlaska na tržište funkcioniraju. Krećući se naprijed, nastavit ćemo se usredotočiti na poticanje rasta i osvajanje tržišta, dok ćemo razvijati povoljne mogućnosti za dugoročno jačanje našeg poslovanja. Za 2023. očekujemo postizanje organskog rasta prihoda od 6% i osnovnog konstantnog rasta zarade po dionici od 8%, rekao je izvršni direktor PepsiCo Ramon Laguarta.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: PepsiCo