Auchan Retail Portugal pokrenuo je novu marketinšku kampanju u kojoj jamči da je "zamrznuo cijene" esencijalnih proizvoda.
U sklopu kampanje, tvrtka je predstavila "štednu košaricu" (Cabaz da Poupança), koja nudi izbor prehrambenih artikala po fiksnoj mjesečnoj cijeni, omogućujući obiteljima uštedu do 50% u odnosu na redovnu cijenu.
Proizvodi poput jaja i mliječnih proizvoda, svježe ribe, mesa, smrznute hrane, voća, povrća i kruha glavni su artikli uključeni u inicijativu koja se mijenja svaki mjesec i uključuje proizvode privatnih robnih marki i nacionalne robne marke.
Kako bi promovirao novu inicijativu, Auchan Retail Portugal pokrenuo je marketinšku kampanju na TV-u, radiju, uživo i online.
Uz ovu novu inicijativu, Auchan također stavlja na raspolaganje niz osnovnih proizvoda po najpovoljnijim cijenama tijekom cijele godine, rekla je direktorica brenda Isabel Dias.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Auchan