Heineken N.V. objavio je rezultate poslovanja za 2022. godinu
Neki od ključnih postignutih rezultata su rast prihoda od 30,4%, neto prihod (beia) 21,2% organski rast (po hektolitru 13,9%), kao i organski rast ukupnih količina piva 6,9%, količina premium piva 11,4 i količine Heineken 12,5 posto.
Heineken je ostvario bruto uštedu od 1,7 milijardi eura i na dobrom je putu da ostvari svoj cilj uštede od 2 milijarde eura do kraja 2023. godine.
Operativna dobit u 2022. iznosi 4.283 milijuna eura, dok je organski rast operativne dobiti 24%, a operativna profitna marža 15,7%.
Pivovara je ostvarila neto dobit od 2,682 milijuna eura i organski rast neto dobiti od 30,7%.
Zarada po dionici iznosila je 4,92 eura, što je porast u odnosu na 2021. godinu, kada je ta brojka iznosila 3,54 eura.
Planovi za cijelu 2023. godinu ostali su nepromijenjeni, a očekuje se organski rast operativne dobiti u srednjim do visokim jednoznamenkastim znamenkama.
Dolf van den Brink, predsjednik Izvršnog odbora i CEO tvrtke, osvrćući se na rezultate za 2022. godinu, istaknuo je:
Drago mi je što smo tijekom 2022. godine ostvarili snažne rezultate u okruženju koje je stalno izazovno i promjenjivo, ostvarivši veći rast u odnosu na rast cijele kategorije piva na većini naših tržišta. Naš premium portfelj nastavio je premašivati očekivanja, potaknut izvrsnim rastom marke Heineken i dodatno ojačan uvođenjem robne marke Heineken Silver. Uvodimo inovacije kako bismo proširili svoju vodeću poziciju u segmentu bezalkoholnog piva i bez piva. Ubrzavamo implementaciju digitalnih platformi u naše poslovanje i nastavljamo smanjivati ugljični otisak naših pivovara. Napredak u ovim i mnogim drugim inicijativama jasan je pokazatelj da je naša strategija EverGreen na pravom putu da osigura dugoročno, održivo stvaranje vrijednosti. Ostvarili smo uravnoteženi rast jer smo odgovorno provodili politiku cijena, napravili korak dalje u planu produktivnosti te nastavili ulagati u naše brendove i razvoj naših zaposlenika. U nadolazećoj godini globalna ekonomska perspektiva ostat će izazovna. Ulagat ćemo i dalje, ali ćemo i dalje biti disciplinirani u cjenovnoj politici i troškovima. Naša očekivanja, koja smo predstavili 30. studenog 2022., ostaju nepromijenjena.
izvor: INB2B Media
foto: Heineken