Ahold Delhaize izvijestio je u srijedu o skoku dobiti u četvrtom tromjesečju od 22 posto, čemu su pripomogli snažni rezultati na američkim tržištima i uštede troškova.
Šefica financija Natalie Knight izjavila je u intervjuu da su niži troškovi energije u Europi od očekivanih također pomogli podizanju rezultata.
Tromjesečni osnovni operativni prihod porastao je na 1,03 milijarde eura (1,10 milijardi dolara), nadmašivši konsenzus od 890 milijuna eura u prognozama analitičara koje je sastavila kompanija.
Prodaja od 23,4 milijarde eura za tromjesečno razdoblje bila je otprilike u skladu s očekivanjima, priopćila je tvrtka.
Nazvala bih to vrlo solidnim uspjehom... Za nas je četvrto tromjesečje doista bilo potaknuto snažnim poslovanjem u SAD-u gdje smo imali snažnu blagdansku sezonu i dobru online prodaju, rekla je Knight.
Ušteda troškova tvrtke bila je 100 milijuna eura veća od očekivane, navodi se u priopćenju, čime je ukupna vrijednost u 2022. godini iznosila 979 milijuna eura.
Uz dvoznamenkastu inflaciju u kratkom roku, Ahold će istražiti nove prilike za smanjenje troškova u cijeloj grupi, dodaje se.
U 2023. slijedit ćemo isti plan igre i sada nam je cilj premašiti milijardu. Važno je da cijene budu što je moguće niže u ovim vremenima, rekao je Knight.
Ahold, koji upravlja lancem Albert Heijn u Nizozemskoj i Stop & Shop, Giant, Food Lion i Hannaford u Sjedinjenim Državama, rekao je da je prodaja bez plina porasla 9,3% na godišnjoj razini u Sjedinjenim Državama i 5,7% u Europi.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Ahold Delhaize