Tvrtka Coca-Cola objavila je rast neto dobiti od 11% za cijelu godinu na 43 milijarde dolara, potaknut višim cijenama i prodajom koncentrata.
Iako je 2022. donijela brojne izazove, ponosni smo na svoje ukupne rezultate u dinamičnom poslovnom okruženju. Kako ulazimo u 2023., nastavljamo ulagati u svoje sposobnosti i jačati usklađenost s našim partnerima za punjenje kako bismo održali fleksibilnost. Potrošače držimo u središtu naših inovacija i marketinških ulaganja, dok istodobno koristimo našu stručnost u upravljanju prihodima, rekao je James Quincey, predsjednik i glavni izvršni direktor The Coca-Cola Company.
Za četvrto tromjesečje, tvrtka je izvijestila o porastu neto dobiti od 7% na 10,1 milijardu USD, dok je operativni prihod porastao za 24% za tromjesečje i 6% za godinu.
Globalni jedinični volumen porastao je za 5% u 2022., zahvaljujući stalnim tržišnim ulaganjima.
U 2022. kategorija gaziranih bezalkoholnih pića porasla je za 4%, potaknuta dobrim rezultatima u Latinskoj Americi i azijsko-pacifičkoj regiji.
Isto tako, sokovi, mliječni proizvodi s dodanom vrijednošću i biljna pića porasli su za 3%, potaknuti snažnim rastom na razvijenim tržištima, ali su u tromjesečju pali za 7%.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: James Yarema/Unsplash