Prodaja proizvoda privatnih robnih marki dosegnula je rekordnu razinu u 2022., porasvši za 11,3% na ukupnu vrijednost od 228,6 milijardi USD, prema podacima o prodaji IRI Unifija objavljenim u PLMA-inom Izvješću privatnih robnih marki za 2023. godinu.
Prema izvješću, robne marke trgovaca rasle su gotovo dvostruko brže od brendova, koji su porasli za 6,1%.
Posao s robnim markama maloprodaje je u procvatu, komentirala je predsjednica PLMA-e Peggy Davies. Prošlogodišnja rekordna prodaja i dvoznamenkasti rast odražavaju snažnu potražnju potrošača za robnim markama trgovca. Kupci pune svoje košarice vrhunskom, inovativnom i visokokvalitetnom hranom, pićima, neprehrambenim proizvodima, proizvodima za kućanstvo i mnogim drugim kategorijama.
Prema PLMA-i, inflacijska situacija potaknula je više kupaca da isprobaju, kupuju, zavole i ostanu vjerni trgovačkim robnim markama, cijeneći vrijednost i kvalitetu navedenih proizvoda.
Industrija privatnih robnih marki odgovorila je na isti način povećanjem inovacija u područjima kao što su zdravlje i dobrobit, održivost, udobnost, užitak i drugo, dodaje PLMA.
Od 17 odjela koje je pratio IRI, 16 je pokazalo rast za proizvode privatne robne marke.
Prema PLMA, izgledi za 2023. izgledaju obećavajuće za proizvode privatnih robnih marki, budući da kupci nastavljaju migrirati na brendove trgovaca, vođeni visokom vrijednošću za novac.
Kad je riječ o kvaliteti, vrijednosti, okusu i izvedbi, trgovačke marke ne mogu se nadmašiti, dodao je Davies.
izvor: INB2B Media
foto: pixabay