Francuska maloprodajna grupa Les Mousquetaires, koja posjeduje lance supermarketa Intermarché i Netto, kao i nekoliko DIY lanaca, prošle je godine zabilježila rast prodaje od 2,3%. Došlo je do značajnog porasta prodaje u Belgiji, čak i prije nego što je grupa udvostručila svoju mrežu trgovina ovog siječnja.
Les Mousquetaires ostvario je promet veći od 36 milijardi eura u 2022., godini koju je obilježio kontekst neviđene inflacije, snažnog troškovnog pritiska i promjenjivog kupovnog ponašanja. Poduzetnici su se stoga usredotočili na uštede kako bi ispunili očekivanja potrošača kojima je kupovna moć pala te su se usredotočili na osnovne kupnje, objašnjava se u priopćenju.
Dva lanca supermarketa grupe ostvarila su zajedničku prodaju od 31,3 milijarde eura. U Francuskoj je tržišni udio porastao na 15,9 %, s posebno snažnim rastom za diskontni lanac Netto (+ 8,3 %). U Belgiji je 77 supermarketa ostvarilo rast prodaje od 7,2% na 825 milijuna eura. Tržišni udio lanca u Belgiji porastao je za 14 postotnih bodova na 2,97 %. Od početka godine grupa radi na integraciji 86 supermarketa preuzetih od grupe Mestdagh.
DIY lanci Bricomarché, Bricorama, Brico Cash i BricoPrivé.com ostvarili su zajedničku prodaju od 4,4 milijarde eura. Posebno u Francuskoj, trgovac je patio od viših cijena i problema s opskrbom. U Poljskoj Intermarché i Bricomarché bilježe rast od 10,5%, au Portugalu 9,5%.
Mušketiri su i sami proizvođači hrane: 56 tvornica njihove industrijske divizije Agromousquetaires ostvarilo je promet od 4,5 milijardi eura, što je rast od 8,5%.
Od početka ove godine grupa ima novog predsjednika: Thierry Cotillard želi se još snažnije usredotočiti na diskontiranje, digitalizaciju i održivost.