Nizozemski maloprodajni trgovac Albert Heijn dodao je 100 artikala u svoju kampanju Prijsfavorieten (Omiljene cijene), čiji je cilj ponuditi pristupačne namirnice vlastite robne marke za cijelo kućanstvo.
Novi dodaci uključuju AH namaz, AH pržene sjemenke mueslija i AH marmeladu od naranče, AH voćnu pločicu s jabukom i šumskim voćem i AH passatu od rajčice.
Kampanja je proširena na proizvode za osobnu njegu kao što su dječje maramice i šamponi. Ostali proizvodi dostupni u okviru kampanje su AH viskozne krpe, AH flis prašak i AH tekući sapun.
U Albert Heijnu smatramo da je važno da kupci mogu nastaviti kupovati jeftino svaki dan i želimo zajedno učiniti bolju hranu dostupnom. Za sve. To je naša misija. Drago mi je da ponovno proširujemo ponudu Prijsfavorieten i da kupci mogu iskusiti kvalitetu uz probni popust. Sada imamo ne manje od 1.800 "Cijenovnih favorita", što je često više od ukupnog broja proizvoda koji se mogu naći u prosječnom diskontu, rekao je Henk van Harn, direktor prodaje i nabave u Albert Heijn.
U sklopu četverotjedne kampanje, Albert Heijn svaki tjedan nudi probni popust od 25% na tri Prijsfavorieten proizvoda.
Trgovac svojim kupcima nudi i dodatne tjedne popuste uz Bonus Box i My Albert Heijn Premium. Putem aplikacije ah.nl i Allerhande, Albert Heijn kupcima nudi savjete i prijedloge za kuhanje jela s Prijsfavorieten artiklima.
izvor, foto: Albert Heijn