Tvrtka je, nakon nedavnog predstavljanja novog pakiranja brenda Toblerone, lansirala i novo, modernije pakiranje za svoje Milka čokolade.
Ovo je bio jedan od naših najvećih, najhrabrijih projekata ikada. Ovo je veliki korak, a veliki koraci mogu nam ili ići u prilog ili natjerati potrošače da nas gađaju jajima, zbog čega smo morali biti oprezni, rekla je Amy Tay, viša direktorica brenda Milka.
Novo pakiranje radila je agencija Bulletproof, a ono uključuje novi vizualni izgled koji više nego prije ističe Alpe u pozadini. Također, logo Milke je uvećan, a Lila, maskota brenda, sada se nalazi na jednom komadu svake pločice poznate čokolade.
Tvrtka je unijela promjene i u recepturu i u izgled čokolade, odlučivši se za manje "oštre rubove". Naime, čokolade će od sada imati oblije rubove, što doprinosi toplom imidžu i identitetu brenda, navode iz tvrtke.
Mondelēz je razgovarao s oko 8000 potrošača u 10 različitih zemalja kako bi stekao osjećaj za njihove preferencije okusa, kvalitetu i percepciju Milka čokolade. Tvrtka je otkrila da većina ispitanika, posebno mlađih kupaca, želi glatkije, kremastije iskustvo koje se topi u ustima s manje šećera. Tvrtka je također otkrila da, kada je to moguće, kupci preferiraju sastojke koji su održivi.
Mondelēz je napravio ove promjene, kreirajući recept s manje šećera i više kakaa kako bi dobio čokoladniji okus. Kada je riječ o održivosti, tvrtka je sada u prvi plan ambalaže istaknula logo projekta Cocoa Life, čime skreće pozornost na program održivosti koji provodi u svom poslovanju.
Izvor: INB2B Media
Foto: Milka