Tvrtka je objavila da prestaje s radom u svom uredu i tvornici u Yangonu u potrazi za održivijim poslovnim modelom
Tvrtka je počela distribuirati svoje proizvode u Myanmaru 1991. godine, a od tada je proširila svoju prisutnost u Myanmaru s pojavom robnih marki kao što su Nescafé, Milo, Lactogen, Cerelac i Maggi.
Već neko vrijeme razmatramo kako poslovanje u Myanmaru učiniti održivim. Nedavno smo proveli procjenu najboljeg pristupa ovom problemu. Zaključili smo da prelazak na model distributera ima najviše smisla u trenutnoj gospodarskoj situaciji i da će pridonijeti našoj dugoročnoj održivosti u Myanmaru, rekao je glasnogovornik Nestléa.
Glasnogovornik tvrtke je dodao da je tvrtka imenovala Myanmar Distribution Group (MDG) za svog distributera za zemlju, odgovornog za marketing i distribuciju Nestlé proizvoda, te da potrošači mogu očekivati da će uživati u istim Nestlé markama uvezenim iz Tajlanda, Malezije i s Filipina.
Nastavit ćemo ulagati u robne marke koje prodajemo u zemlji, radeći s našom lokalnom distribucijom, maloprodajom i medijskim partnerima, rekli su iz tvrtke.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Nestlé