Anheuser-Busch InBev, najveća svjetska pivovara, povećala je dobit nešto više od očekivanja u četvrtom tromjesečju unatoč manjoj prodaji piva, osobito u Sjevernoj Americi i Aziji.
Proizvođač robnih marki kao što su Budweiser, Corona i Stella Artois rekao je da je njegova prodaja pića pala za 0,6% u zadnjem kvartalu 2022., u usporedbi s rastom koji očekuje tržište. Međutim, tvrtka je taj pad više nego kompenzirala višim cijenama.
Temeljna dobit tvrtke - zarada prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije - porasla je 7,6% na jednakoj osnovi na 4,95 milijardi dolara (4,65 milijardi eura), nadmašivši očekivanja analitičara od 7,1%.
Ostvarili smo rekordnu prodaju tijekom cijele godine s ubrzanim prihodom po hektolitru, što je rezultiralo rastom prihoda od 11,2% i rastom EBITDA-e, komentirao je izvršni direktor AB InBeva Michel Doukeris.
Ključni globalni brendovi AB InBeva, Budweiser, Stella Artois i Corona, izvijestili su o povećanju prihoda od 8,9% u odnosu na prošlu godinu, kao i o rastu od 6,6% u četvrtom tromjesečju izvan svojih matičnih tržišta.
Ukupna prodaja piva za godinu porasla je za 2,3%, s prodajom domaćeg piva za 1,8%, a prodajom ostalih žestokih pića za 5,2%.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: AB InBev