Digitalna transformacija također je visoko na listi prioriteta u Casa International: trgovac obustavlja dostavu papirnatih letaka od vrata do vrata i također pokreće digitalni program vjernosti.
Prošle godine Casa je još uvijek distribuirala papirnate letke gotovo svaki mjesec u više od 10 milijuna poštanskih sandučića u osam europskih zemalja. To ima visoku cijenu i ima veliki utjecaj na okoliš. Sada lanac uređenja interijera mijenja smjer: prestat će dijeliti letke od vrata do vrata i od sada će svake sezone na svojoj web stranici pokretati digitalni katalog. Kupci u dućanima još uvijek mogu ponijeti kući papirnati katalog ako žele, ali time se njegova naklada drastično smanjuje.
Istovremeno, Casa ukida papirnate markice. Trgovac uvodi novi program vjernosti Casa Friends s digitalnom karticom vjernosti. Kupci koji se pridruže uživaju u dodatnim pogodnostima, ekskluzivnim promocijama i popustima.
Casa ima oko 500 trgovina u osam europskih zemalja; posljednjih godina revidirani su kolekcija, koncept trgovine, pozicioniranje i strategija e-trgovine.