Hellmann's iz Unilevera testira "pametne staklenke" koje će pokazivati temperaturu hladnjaka u pokušaju smanjenja bacanja hrane.
Koristeći tintu osjetljivu na temperaturu, dizajn na staklenci se mijenja kada je u okruženju ispod 5°C kako bi se otkrio skriveni sloj. Određene namirnice mogu trajati do tri dana dulje u hladnjaku ispod 5°C (u usporedbi sa 7°C).
Testnu staklenku razvio je Ogilvy UK kao odgovor na otkriće da su se milijuni hladnjaka zagrijavali, uzrokujući brže kvarenje pohranjene hrane.
Bacanje hrane je ozbiljan problem, ali ove pametne staklenke su zabavan način za educiranje ljudi o tome kako se lako mogu boriti protiv toga. Trebalo nam je više od godinu dana da ispravimo tehnologiju, ali krajnji rezultat je više nego vrijedan truda. Nevjerojatno sam ponosan na naš tim, rekao je Dan Fisher, Global ECD za Unilever u Ogilvyju.
Znamo koliko je važno izvući maksimum iz hrane koju kupujete. U Hellmannu uvijek tražimo načine kako pomoći potrošačima da smanje bacanje hrane i uštede novac, i mislimo da je Smart Jar inovativan način da potaknemo ljude da razgovaraju o – i rješavanju – ovog ogromnog problema, rekla je Rachel Chambers, viša voditeljica marketinga za Hellmanna.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Hellmann's