Tvrtka je u travnju ove godine najavila otvaranje virtualne trgovine unutar platforme Rakuten Marketplace.
Ovo partnerstvo omogućit će objema tvrtkama da ojačaju svoje višekanalne strategije i lojalnost kupaca, stoji u priopćenju Carrefoura.
Kroz partnerstvo potrošači će moći pristupiti Carrefourovim proizvodima na Rakutenovoj web stranici, dok će učlanjenjem u Rakutenov program vjernosti 'Club R' moći iskoristiti popuste između 5% i 35% tijekom cijele godine.
Sretni smo što možemo poželjeti dobrodošlicu Carrefouru na našu trgovačku platformu. Dijelimo partnersku viziju trgovine i želimo kombinirati svoju stručnost sa stručnošću robnih marki i trgovaca kako bismo postigli održivu i inkluzivnu digitalizaciju u službi potrošača, komentirao je Fabien Versavau, izvršni direktor Rakuten France i izvršni direktor Rakuten grupe.
Ova nova virtualna trgovina, koju smo otvorili na platformi Rakuten, pomaže ojačati našu poziciju ključnog igrača u više kanala. Kao i u fizičkom svijetu, gdje otvaramo trgovine u trgovačkim centrima, moći ćemo se osloniti na web stranicu i promet Rakutena kako bismo povećali svoju prisutnost kod kupaca, dodala je Elodie Perthuisot, izvršna direktorica za e-trgovinu, podatke i digitalnu transformaciju, Carrefour Skupina.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Rakuten