Potaknut dvoznamenkastim rastom prodaje, američka privatna robna marka postavila je nove rekorde u godišnjoj količini, kao iu dolarima i jediničnim udjelima.
Iz mjeseca u mjesec prodaja se stalno povećavala. Godina je započela jednoznamenkastim rastom prodaje u siječnju (porast od 6,3%), veljači (7,5%) i ožujku (9,1%). Zatim su dobici porasli na dvoznamenkastu vrijednost u svibnju (do 11,8%) i nikad se nisu osvrnuli, s prosječnim porastom od posljednja četiri mjeseca od 13%.
Za cijelu godinu, prodaja privatnih robnih marki porasla je 11,3%, što je gotovo dvostruko više od rasta nacionalnih marki, koje su porasle za 6,1%, prema IRI Unifi.
Godišnji obujam porastao je za 23,2 milijarde dolara, postavljajući novi rekord od 228,6 milijardi dolara. Maloprodajni brendovi činili su 29% svih novih prodaja u dolarima koje su ušle u američku maloprodajnu industriju prošle godine.
izvor: INB2B Media
foto: pixabay