Španjolski lanac supermarketa Mercadona zabilježio je promet od 31 milijarde eura u financijskoj godini 2022., što je povećanje od 11% u usporedbi s prethodnom godinom.
Od ukupnog iznosa, 30,3 milijarde eura ostvareno je na domaćem tržištu, a preostalih 737 milijuna eura u Portugalu (porast od 77,6% u odnosu na prethodnu godinu).
Neto dobit maloprodajne grupe iznosila je 718 milijuna eura, što je 5,6% više nego 2021. godine.
Utjecaj inflacije (15,7% u Španjolskoj i 19,9% u Portugalu) smanjio je marže za 0,6% i spustio profitabilnost na jednu od najnižih razina u povijesti tvrtke: 0,025 eura dobiti po prodanom euru, u usporedbi s 0,027 eura u 2021.
Kada je riječ o investicijama, Mercadona je u Španjolsku uložila 783 milijuna eura i godinu završila s 1637 trgovina, s tržišnim udjelom od 15,5 posto.
Također je otvorio dva nova skladišta za pripremu i distribuciju narudžbi za online prodaju u Španjolskoj.
U Portugalu je španjolski trgovac uložio 140 milijuna eura, otvorivši tijekom godine deset novih trgovina i proširivši mrežu na 39 supermarketa.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Mercadona