Američki trgovac proširio je ponudu proizvoda biljnog podrijetla s 12 novih proizvoda
Novi proizvodi pridružuju se postojećem asortimanu Open Nature, a sada su dostupni u Albertsons supermarketima i njihovim bannerima, uključujući Safeway, Vons, Jewel-Osco i ACME.
Novi proizvodi uključuju proizvode poput kokosovog jogurta s okusom jagode, krem sira bez glutena, kao i smrznute slastice poput sladoleda od višnje i badema.
Istraživanje je pokazalo da sve više Amerikanaca usvaja zdravije obrasce prehrane kao sredstvo zaštite svog dugoročnog zdravlja i sprječavanja budućih zdravstvenih problema. Dok nastavljamo s inovacijama i širiti naš portfelj, želimo našim kupcima osigurati niz mogućnosti, proizvode visoke kvalitete i pažljivo odabrane sastojke po pristupačnim cijenama. Proširenje naše ponude Open Nature pokazuje našu kontinuiranu predanost pružanju podrške zdravlju i dobrobiti naših susjeda i zajednica, rekao je Brandon Brown, viši potpredsjednik odjela za vlastite robne marke u Albertsons Companies.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Albertsons