Oznaka će biti dodana na 10 osnovnih sanitarnih artikala i artikala za osobnu njegu
Lidlova oznaka 'Dobro za darovati' sada će uključivati higijenske proizvode jer se trgovac mješovitom robom nastoji uhvatiti u koštac s rastućom razinom higijenskog siromaštva diljem Velike Britanije.
Od danas će kupci vidjeti natpis "Good to give" na cjenicima za 10 osnovnih higijenskih artikala i proizvoda za osobnu njegu, uključujući pelene, tampone i pastu za zube.
Predmeti se mogu predati na postojeća mjesta za donacije koja se nalaze iza blagajni u svim trgovinama mješovitom robom, a dobrotvorni volonteri prikupljat će ih svakog tjedna.
Njemački supermarket prvi je put pokrenuo shemu u partnerstvu s Neighborly – platformom koja povezuje višak hrane s lokalnim dobrim ciljevima – u lipnju prošle godine kako bi pomogao povećati donacije banke hrane diljem zemlje.
Od tada su se donacije hrane u trgovinama za lokalne dobrotvorne organizacije povećale za procijenjenih 25%, što je ekvivalentno preko 250.000 dodatnih obroka između lipnja i prosinca 2022.
S obzirom na to da kriza troškova života nastavlja pritiskati lokalne zajednice, želimo ići dalje od naše obveze da dobru hranu učinimo dostupnom svima gledajući drugu podršku koju možemo pružiti. Higijensko siromaštvo svakodnevna je stvarnost za više od 3,2 milijuna odraslih osoba u ovoj zemlji, a naši dobrotvorni partneri koji dan za danom rade s onima u potrebi rekli su nam da problem samo raste. Nadamo se da ćemo pružanjem bespovratnih sredstava i poticanjem naših kupaca da još jednom doniraju na malo drugačiji način moći više lokalnih dobrotvornih organizacija dobiti više ovih osnovnih, ali vitalnih proizvoda, rekao je Viši menadžer za društveno odgovorno poslovanje Lidl GB Mark Newbold.