Trgovac je uveo "anti-waste torbu", koja se sastoji od voća i povrća koje ne zadovoljava estetske standarde, ali je pogodno za konzumaciju.
Po cijeni od 3€ u vrećici se nalazi i roba s ambalažom koja je pretrpjela neko oštećenje bez utjecaja na kvalitetu proizvoda.
Inicijativa je testirana u više od 30 trgovina njemačkog diskontera na Kanarskim otocima, čime je spriječeno bacanje više od 20.000 kilograma voća i povrća.
Nakon svog uspjeha, lanac je sada odlučio pokrenuti inicijativu u više od 650 trgovina koje posluju u Španjolskoj.
Smanjenje bacanja hrane jedan je od naših prioriteta održivosti. Snažno smo predani prevenciji, planiranju i učinkovitom upravljanju našim asortimanom kako bismo smanjili višak proizvoda. Lansiranje anti-waste vrećica još je jedna mjera kojom se želi potaknuti kupnja voća i povrća koje je još za konzumaciju. Nakon uspjeha Kanarskih otoka, uvjerena sam da će naši kupci u ostatku zemlje također pozdraviti ovu inicijativu, rekla je Michaela Reischl, Lidlova direktorica CSR-a u Španjolskoj.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl