Konzorcij Parmigiano Reggiano izvijestio je o velikom prometu od 2,9 milijardi eura u svojoj financijskoj godini 2022., bilježeći porast od preko 6,9% u odnosu na 2,7 milijardi eura u 2021. godini.
U tom razdoblju proizvodnja je porasla za 2,6% na 156.620 tona sa 152.690 tona u 2021. godini.
Parmigiano Reggiano tvrdi da su količine na međunarodnim tržištima također bile najbolje, porasle su za 3%, sa 62.351 tone u 2021. na 64.202 tone u 2022.
Tržište Parmigiano Reggiano postaje sve više internacionalno, s povećanjem udjela izvoza za dva postotna boda na 47%, napominje konzorcij. Talijanski udio je 53%, a po distribucijskim kanalima GDA (Global Distribution Alliance) ostaje prvi sa 62,3%, a slijedi ga industrija sa 17,5%. Izravna prodaja mljekara bilježi rast od 5,3%.
Uz ukupnu investiciju od 18,6 milijuna eura namijenjenu razvoju tržišta u 2023. godini, Parmigiano Reggiano tvrdi da je na putu da postane "pravi globalni brend".
Moramo nastaviti održavati Parmigiano Reggiano po konkurentnoj cijeni, tako da bude dostupan obiteljima, te braniti profitabilnost tvrtki, koje su već pretrpjele povećanje troškova proizvodnje, rekao je Nicola Bertinelli, predsjednik konzorcija.
izvor: INB2B Media
foto: pixabay